RSS Twitter Facebook
Jméno: Heslo: Pamatovat | Registrace
Hledáme redaktory!
Hledáme redaktory, kteří by doplnili obsah. Uvítáme každou pomoc, zájemci pište na satik64@gmail.com

Základní informace


Carmageddon Reincarnation je pokračování původní herní série Carmageddon, jejíž poslední díl TDR 2000 vyšel v roce 2000.

Hra přebírá základní principy svých předchůdců - zhostíte se role řidiče některého z upravených vozidel a vaším cílem je zvítězit na trati. Narozdíl od jiných závodních her nabízí Carmageddon vedle závodění i další metody, jak level dokončit - zlikvidováním všech protivníků nebo zabitím všech chodců. Reincarnation nově přináší i další zábavné herní módy, například přejíždění konkrétních chodců nebo likvidace co nejvíce nepřátel v daném čase. Součástí hry je i síťový multiplayer.

O vývoji


Hra nebyla vyvíjena pod žádným vydavatelem - kvůli obsahu a stylu hry se autoři rozhodli požádat o financování projektu své fanoušky, kteří přispěli na vývoj přes 600 000$ pomocí Kickstarteru a později PayPalu.

Narozdíl od Carmageddonu TDR 2000, na kterém dělalo jiné studio, pracovalo na Reincarnation opět Stainless Games (na hře se kromě ostatních podílí i 5 členů z původního osmičlenného týmu - vedoucí programátor, 2 artisti, AI programátor a programátor fyziky).

Hra vyšla nejprve jako alpha verze v předběžném přístupu pro hráče (spuštěn 13.3.2014), kteří podpořili vývoj během Kickstarter kampaně nebo po ní pomocí Paypal platby. Téměř o rok později (14.2.2015) vyšla betaverze, která nabídla většinu finálního obsahu, ale bohužel trpěla velkými problémy s výkonem a optimalizací. Nelépe na tom byla i finální verze hry a tak si Carmageddon Reincarnation nezahrálo moc hráčů. Naštěstí si byli vývojáři vědomi tohoto nedostatku a později připravili patch, který výkon hry zásadně zlepšil a nyní je hra velmi dobře hratelná na minimální sestavě.

Díl Reincarnation vyšel jen pro operační systém Windows.

Carmageddon Max Damage


7.3.2016 byla oznámena nová hra Carmageddon Max Damage, která má za cíl dodržet slib z kickstarter kampaně a přináší Carmageddon na nové konzole Xbox One a PS4. Má jít v podstatě o Carmageddon Reincarnation obohacený o nové tratě a auta. Hra vyjde zároveň i na Windows a majitelé předchozího dílu ji získají zdarma.

Historie zajímavostí a poznatků z doby vývoje hry (neaktuální)


13.02.2015

  • Ve hře se neobjeví  Big dump přesto, že se objevil ve videu během Kickstarter kampaně
  • Návrat upgradů auta ve formě předmětů rozesetých po prostředích (Carmageddon 2)
  • Bude možné změnit nebo přidat skladby ve hře
  • Multiplayer podporuje 8 hráčů v jedné hře
  • Prat Cam nebude součástí hry z důvodu nepřesného modelu řidiče, náročnosti a nevhodného umístění v HUDu

03.04.2014

  • V městském prostředí bude jednokolejnicová dráha (monorail) a vlak půjde podobně jako ve druhém dílu vykolejit

21.03.2014

  • Auta se na minimapě zobrazují celá (ne jako symboly)
  • Závod lze opět odstartovat dřív
  • Zadní křídlo u Eagle reaguje na rychlost

16.03.2014

  • Poté, co hráč vyletí oknem z auta, můžete auto dál ovládat (vrátit zpět ji lze opravou auta)
  • Zbraně na autech (Twistervův vrták, kola Cleaveru) jsou navrženy tak, aby způsobovali poškození protivníkům a chodcům)
  • Součástí levelů by měly být různé výzvy

26.02.2014

  • Potvrzen Split-Screen mód (multiplayer na jednom PC)
  • Po nějaké době vyjdou pro hru dodatečná DLC a rozšíření, která budou zdarma pro všechny předplatitele na Kickstarteru a Paypalu.

08.10.2013

  • Součástí multiplayeru by měl být mód Be A Ped, ve kterém budete hrát za chodce

21.09.2013

  • Vrátí se policie z prvního dílu, pod novým jménem CU: NT (Compact Unit: Nil Threat). Bude ale snadnější je zničit.
  • Chodci a zvířata budou mít zvlášť animace pro různé powerupy (například tanec nebo přichycení k zemi)

25.01.2013

  • Powerupy budou psány v LUA skriptech, což umožní jejich snadnou úpravu nebo tvorbu vlastních
  • Hra bude obsahovat klasické powerupy a spoustu dalších

23.05.2012

  • Počet chodců bude záležet na prostředí, prototyp městského levelu má 1500 chodců s velkou hustotou
  • Prostředí nebude plně zničitelné, ale bude možné zničit nebo poškodit spoustu předmětů, například lampy, koše nebo sklo
  • Hra bude mít žebříčky, achivementy a zajímavé statistiky
  • Vrátí se původní zvířata z Carmageddonu spolu s dalšími
  • Budou použity původní zvuky
  • Extra odměny pro hráče, kteří budou prozkoumávat prostředí
  • Řidiči mohou vyletět čelním sklem při těžkém nárazu
  • Easter eggy ve hře
  • Oznámen powerup "Žuloví chodci" (Solid granite pedestrians)
  • Krvavé obtisky na karoserii auta
  • Bude opět možné rozpůlit auto
  • Návrat galerie zničených aut po konci závodu
  • Návrat fotbalového stadionu s hráči, včetně elektrického paprsku umístěného v rohu!
  • Hra půjde velmi dobře módovat - včetně skinování chodců

13.05.2012

  • Průběh hry nebude nijak blokován (jako tomu bylo u misí v Carmageddonu 2)
  • Hra bude založena nejvíce na prvním Carmageddonu a powerupech z druhého dílu
  • AI chodců by měla být lépe zpracovaná, například se budou moct schovávat za překážkami
  • Do hry se vrátí PratCam (kamera řidiče)
  • Hra vyjde na PC, Xbox 360, PS3 a  Mac
  • Možnost poslat replay videa ze hry na YouTube
  • Chodci budou mít rag-doll fyziku

1.08.2011

  • Hra má za cíl přinést stejný Carmageddon, jak ho znají hráči původních dílů, ale také přiblížit sérii hráčům novým. 
  • Na hře dělá 5 lidí z původního osmičleného Carma týmu (vedoucí programátor, 2 artisti, AI programátor, a programátor fyziky) a programátor z druhého dílu
  •  Hra se bude prodávat digitálně prostřednictvím Steamu.
Napsal Satik64
Přečteno 988x
Anketa
BlueBoard.cz
Shoutboard
Komentáře

Odkazy
ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Zing.cz
FAR CRY 3! - NEJOBSÁHLEJŠÍ WEB (www.farcry3.cz)

Návštěvy
TOPlist



© 2011 - 2014 | Design, CSS: Satik64 a GreenMan | PHP: Satik64

Veslovací trenažery pro účinný trénink