RSS Twitter Facebook
Jméno: Heslo: Pamatovat | Registrace
Hledáme redaktory!
Hledáme redaktory, kteří by doplnili obsah. Uvítáme každou pomoc, zájemci pište na satik64@gmail.com

Hovädzie na chodcovský spôsob

21/09/2013

Po delší době tu máme další překlad aktuálního konceptu ke Carmageddonu Reincarnation, který popisuje tvorbu chování chodců. Nepřeloženou verzi najdete tu.


 

Dnes pre vás máme niečo šťavnaté (nie Jonesa!). Chcete vidieť hojdajúce cecky? Tak to ste tu správne! Návrhári mali plné ruky modelovania a mapovania hovädzieho genómu modelu a dnes vám ukážem čo dokázali zanimovať!


Ale predtým ako sa k tomu dostaneme, by som vám rád ukázal zákulisie toho, ako sa návrhár dostal k animovaniu kravy ktorá sere sama na seba. A kvôli tomu vám ukážme niektoré interné dokumenty, ktoré sme napísali. Hlavne spôsob akým fungujú chodci.

Hlavné vec pre návrhárov, na vytvorenie nových chodcov do nového Carmageddonu a ich animovanie, je zoznam požiadaviek na to, čo budú chodci v hre vlastne robiť. Čo budú chodci robiť je určené ich správaním, ktoré urobia programátori, podľa toho, čo je napísané v GDD (Game Design Document). V GDD je ich chovanie definované takto:

Přejít na celý článek

Napsal GreenMan
Přečteno 738x
INSERT command denied to user 'satik1311242955'@'zajicek.stable.cz' for table 'sphp_ip'
Upozornění: Nejste přihlášeni. Váš nick není chráněn proti zneužití. Přihlašte se nebo si přečtěte o výhodách registrace.

Při přispívání dodržuje pravidla diskuze.
Anketa
BlueBoard.cz
Shoutboard
Komentáře

Odkazy
ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Zing.cz
FAR CRY 3! - NEJOBSÁHLEJŠÍ WEB (www.farcry3.cz)

Návštěvy
TOPlist



© 2011 - 2014 | Design, CSS: Satik64 a GreenMan | PHP: Satik64