RSS Twitter Facebook
Jméno: Heslo: Pamatovat | Registrace
Hledáme redaktory!
Hledáme redaktory, kteří by doplnili obsah. Uvítáme každou pomoc, zájemci pište na satik64@gmail.com

Rozhovor o Carmageddonu a Kickstarteru

25/01/2013

Na serveru Now Gamer se v sérii rozhovorů o Kickstarter projektech objevil Carmageddon: Reincarnation. Na otázky odpovídal Neil Barnden, spoluzakladatel Stainless Games a vývojář hry.

Velká část rozhovoru je věnována samotnému Kickstarteru a financování projektu. takže jsem vybral a přeložil jen část rozhovoru věnované přímo hře. Celý rozhovor najdete zde.

V jaké fázi je vaše hra?
Neil Barnden: Momentálně máme po roce vývoje 30 členný tým (na začátku jsme se projektu věnovali pouze 3) a nábor nových členů stále pokračuje. V této fázi máme fungující základ hry, i když s omezenou funkčností - je možné spustit level s AI protivníky a dokončit jej splněním jednoho z úkolů vedoucích k výhře.


AI je zatím základní, ale její předělání je otázka několika dní, poté by to měl vývoj zase naplno rozjet. Také hodně pokročil kód multiplayeru. Co se týká designu, máme několik levelů, na kterých začínáme pracovat a množství aut. V tuto chvíli dokončujeme geometrii s jednoduchými materiály, protože čekáme na integraci naší nedávno dokončené nové renderovací technologii, než se pustíme do texturování a osvětlení.

V Carmageddonu je kladen důraz na zábavu (násilnou a krvavou!) a tu z největší části tvoří PowerUpy - sudy smíchu které dokáží spestřit každý level a mají širokou škálu veselých následků pro vás, vaše protivníky nebo nešťastné obyvatele Carmageddon světa.

Systém powerupů pro Carmageddon: Reincarnation je hotový a máme už hotovou celou řadu starých oblíbených i nových šílených powerupů. A protože celou hru navrhujeme jako snadno upravitelnou, jsou powerupy psány pomocí LUA skriptů, což usnadní přístup modérské komunitě při tvorbě upravených nebo nových powerupů.

Existovala by hra, kdyby nebyla na Kickstarteru?
Barnden: Ano, protože společnost byla odhodlána k financování projektu, ale rozpočet by byl mnohem omezenější. To by znamenalo úplně jiný plán vývoje hry, omezení velikosti týmu a vydání hry v mnohem delším časovém horizontu.

Udělali jste nějaké změny oproti původnímu rozsahu? Pokud ano, jak komunita reagovala?

Barnden: Původně jsem zamýšlel, že finanční prostředky z Kickstarteru by mohly přispět k rychlému dosažení plánu "iteračního release", takže odhadované datum uvolnění první iterace bylo únor 2013. To je datum, které jsme oznámili v Kickstarter kampani.

Ale po skončení kampaně s úspěchem přesahujícím náš cíl ($625K z potřebných 400K$) jsme se rozhodli, že bychom chtěli zvýšit rozpočet ještě víc a projekt vydat v kompletní podobě pro všechny platformy najednou.

Zmínili jsme změnu plánu ještě před Vánoci 2012. Sdělili jsme komunitě na Kickstarteru a Carmageddon.com, že na hře budeme pracovat i po větší část roku 2013.

Komunita to přijala velmi dobře. Fanoušci naší hry, kteří nás podpořili, vědí, že tak můžou získat ještě lepší výsledný produkt a jako fanoušci nám důvěřují a podporují nás.

Obecně se dá říct, že dokud s nimi budeme komunikovat a udržovat přehled o vývoji hry, budou rádi čekat.

 

Napsal Satik64
Přečteno 786x
INSERT command denied to user 'satik1311242955'@'zajicek.stable.cz' for table 'sphp_ip'
Upozornění: Nejste přihlášeni. Váš nick není chráněn proti zneužití. Přihlašte se nebo si přečtěte o výhodách registrace.

Při přispívání dodržuje pravidla diskuze.
Anketa
BlueBoard.cz
Shoutboard
Komentáře

Odkazy
ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Zing.cz
FAR CRY 3! - NEJOBSÁHLEJŠÍ WEB (www.farcry3.cz)

Návštěvy
TOPlist



© 2011 - 2014 | Design, CSS: Satik64 a GreenMan | PHP: Satik64

„Proti hluposti se bojovat musí, ale vyhrát se nedá!“ Jan Werich