RSS Twitter Facebook
Jméno: Heslo: Pamatovat | Registrace
Hledáme redaktory!
Hledáme redaktory, kteří by doplnili obsah. Uvítáme každou pomoc, zájemci pište na satik64@gmail.com

nobbyho concept album 5: Orlí zrak nasadit

3/03/2012

Zdravím všechny fanoušky Carmageddonu! Po delší době si pro nás vývojáři připravili další už pátý díl nobbyho concept alba. Tentokrát se zabývá designem nového Eagle. Na několika screenech můžeme také vidět starší verzi připravovaného WIP enginu hry. Dalo by se tak říct, že jde vlastně o první "screeny ze hry". Momentálně tento engine předělávají a vylepšují.

Zároveň tvůrci připravují aktualizaci, která umožní ještě více prostoru k diskuzím o hře. O co jde nevíme, ale už tento měsíc bychom se to mohli dozvědět.
Musím říct, že se mně tento způsob vývoje, kdy jednotlivé části hry diskutují se svými fanoušky, hodně líbí.
Ale teď už samotné album.

V minulých dílech, kdy jsme uváděli některé představy našeho concept artisty Douga Telforda, jsme mohli vidět, že vozidla prodělala velký vývoj - inspirovali jsme se původními auty a spíš jsme jejich design osvěžili, než abychom se vraceli znovu na rýsovací prkno. Přesně takto vidím charakter Carmageddonu Reincarnation a celého designu pro zlepšení nové hry.

Vraťmě se zpátky na začátek projektu. Zeptal jsem se Douga, jak si myslí, že by měl vypadat vylepšený Eagle. Můj pocit byl takový, že by měl být Eagle naprosto odlišný od ostatních aut - neexistoval žádný důvod, proč bychom se při jeho tvorbě nemohli radikálně odchýlit od předchozích Eaglů, protože i oni se mezi sebou hodně lišili. Původní Eagle I jsem navrhl jako hrbatou příšeru s žraločí tlamou určenou pro srážení a mrzačení lidí:

Eagle I

Eagle II, který se objevil ve Splat Packu byl... dobře, nic si nenamlouvejme, byl to Batmobile:

Eagle II

A v Carmageddonu 2, který zjevně obsahoval více závodně zaměřená auta, což se odráží ve stylu Eagle III (Tento design se stal mým nejméně oblíbeným, teď se mě vlastně nelíbí vůbec, přestože jsem z něj měl tehdy radost) : 

Eagle III


Takže pokud byla nová auta převážně červená, byly instrukce docela otevřené. Jediný pokyn, který jsem Dougovi dal, bylo "něco jako původní Ford GT40" který mi běhal v hlavě, ale to by ho nemělo nevhodně ovlivnit.
 
Ti z vás s orlým zrakem objevili náznak jednoho z Dougových nápadů v prvním konceptu, který pro nás udělal - průmyslová scéna s Eaglem rozdávajícím pár Opponent Repulsificator. Doug pro nás vyrobil první řadu skic Eagle. (Jak jsem už zmínil, bylo to v době skicování prvních scén a diskutovali jsme také o nápadech pro Repulsificator. Líbil se nám nápad fyzického zařízení, ale později jsme ho zamítli na základě tvorby designu vozu a konstrukce, která byla příliš moc založená na nahodilém PowerUpu.) :



Návrh také ukazuje myšlenku vizuálních vylepšení na karoserii auta (je to jedna z věcí z "Crackdownu", kterou jsme milovali - nádherná vizuální implementace upgradu auta), a spustila zajímavou diskuzi o způsobech, jak navrhnout vylepšení tak, aby byla pro hráče viditelná, a jak moc mají být viditelná.

Tohle už byl vybarvený hrubý náčrt. Všem se nám moc líbila částečně otevřená karoserie s obrovským výfukem a tlumičem v motorkářském stylu. Tento tvar měl také ty náznaky GT40, o kterých jsem přemýšlel:



Nebyli jsme si příliš jistí designem čepele... Ale vyvolalo to diskuzi, že by se mohly různé designy čepelí pro Eagle různě nacházet nebo kupovat ve hře.Takže jsem se Douga zeptal, jestli by pro nás neudělal obrázek nového Eagle, založeném na jeho barevném náčrtu ale s více "tradiční" čepelí a s o něco méně kresleným provedením. Řádně vyhověl a poslal nám tento obrázek:

Musím říct, že ačkoliv se mi opravdu líbí tohle vykreslení, nejsem si jistý, jestli je to úplně ono. Trochu se z toho ztratily ty nádherné naznačené masivní proporce, proti minulé verzi. Líbí se mi ale zvětšená kabina, nová kola a výfuk...

Nicméně je na Dougově ukázce vidět dobrý kus práce a dá se použít v prezentacích a tak různě, a tak jsme v tomto bodě zastavili další pokrok s tím, že až bude čas, znovu se k němu vrátíme a pokusíme se zamyslet, jak přesně chceme, aby náš nový Eagle vypadal.

Brzy po této úloze mě kontaktoval můj starý kamarád a bývalý kolega Tez Lane, původní koncept artista ze Stainless (objevil se i v předchozím koncept albu). Přiznal, že jako "Carma Fan artista" (jak se sám nazval) neodolal představě navrhnout nějaký kousek v podobě modelu Eagle. Jestli bych ho prý chtěl vidět. Sakra, CHTĚL! Několik minut později se v mé doručené poště usadil mail s přílohou. Tady je její obsah:

Mňam. To dokonale dokazuje, jak obrovské je spektrum designu, když máme každý opravdu silné a naprosto rozdílné představy o našem dokonalém Eagle! Tezova představa byla z velké části založena na modelu, na kterém pracoval a do přílohy zahrnul soubor modelu pro Max. Prošel jsem model s naším vedoucím artistou, trochu jsme si s ním pohráli a netrvalo dlouho a dostali jsme Tezovo Eagle do našeho WIP enginu/prostředí:



PST!! Nikomu neříkejte, že jsem pro vás ukradl pár velmi, velmi ranných prototypů herních obrázků: ;) Ale dobře, myslím, že je na čase ukázat skutečný pokrok vývoje. Ve skutečnosti jsme ale mnohem dál, než naznačují tyto obrázky - Musel jsem nahrát trochu starší build, abych pro vás mohl tyto screeny pořídit - náš renderovací engine se aktuálně připravuje na hlavní přepsání a vylepšení (tj. programátoři ho rozbili). Jak ho dají zase dohromady, zase pro vás něco propašuju... :) Bude to, jak sami říkají, ÚŽASNÉ.

Ale hlavním důvodem tohoto nejnovějšího koncept artu je přinést tyto dva velmi odlišné návrhy mezi komunitu, aby jsme s vámi mohli diskutovat, který z těchto designových směrů by jste vybrali pro další Eagle. Neříkám, že jen jeden z uváděných konceptů je správný. Oba mají skvělě navržené části a oba mají některé aspekty, které by bylo potřeba opravdu doladit, než bychom se pustili do jejich tvorby do hry.

Takže se těším, že se uvidíme na fórech, kde můžeme o tomto základním rysu hry diskutovat podrobněji. Ještě jednou díky za přečtení tohoto dílu - a děkujeme, že máte stále o projekt zájem. 

Uvidím se zase brzy! Nob xxx

Hlasovat mezi oběma návrhy i dalšími verzemi Eagle můžete na nové anketě carmageddon.com. Já sám jsem se zatím neodvážil hlasovat, protože si nejsem jistý, který z těchto návrhů je lepší. Ať už bude ve hře jakýkoliv, myslím, že každý bude dobrý. Můžete se vyjádřit v komentářích, který se vám líbí víc :)

Napsal Satik64
Přečteno 820x
INSERT command denied to user 'satik1311242955'@'zajicek.stable.cz' for table 'sphp_ip'
Upozornění: Nejste přihlášeni. Váš nick není chráněn proti zneužití. Přihlašte se nebo si přečtěte o výhodách registrace.

Při přispívání dodržuje pravidla diskuze.
Anketa
BlueBoard.cz
Shoutboard
Komentáře

Odkazy
ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Zing.cz
FAR CRY 3! - NEJOBSÁHLEJŠÍ WEB (www.farcry3.cz)

Návštěvy
TOPlist



© 2011 - 2014 | Design, CSS: Satik64 a GreenMan | PHP: Satik64