RSS Twitter Facebook
Jméno: Heslo: Pamatovat | Registrace
Hledáme redaktory!
Hledáme redaktory, kteří by doplnili obsah. Uvítáme každou pomoc, zájemci pište na satik64@gmail.com

Ahojte závoďáci!

Pokud máte zájem o multiplayer v Carmageddon:Reincarnation a pozdějc, až vyjde pro Steam, i Max Damage, určitě se nezapomeňte přidat do naší multiplayer steam grupy.

http://steamcommunity.com/groups/C_UN_T/

"Naší" protože tohle je mezinárodní groupa všech carmageddon hráčů který momentálně pravidelně hrajou MP.

Je to vaše nejlepši šance, jak si zahrát MP s náhodnejma lidma. Hráči už nebo eště carmageddon neznaj takže většinou je těžký jenom zasednout, nahodit hru a skočit do mulťáku.

Proto sme se my fandové dohodli, že si uděláme grupu, kde se pravidelně zcukneme a dáme si digitálně přesdržku. Většina lidí tam sme evropani, takže se nestává, že když čech chce zapařit, tak všichni chrápou, nebo sou v továrně, ale sme tam povětšinou časově synchronní.

A jak takovej Carmageddon:Reincarnation MP vůbec vypadá?

Třeba takhle:

...a nebo takhle:

Detaily o časech vám sdělí v chatroomu groupy - anglicky.

Tak se držte a třeba jednou spolu zkřížíme... nárazníky?

Napsal CzechDeath
Přečteno 466x

Zdravíčko!

Takže tradiční Twitch vysílaní živě se nám vrátilo. Jak tomu bylo minulej rok. Stainless vysílali živě na Twitch serveru každou středu od pěti, čili v Čechách od šesti. Nejdřív ukázky z nadcházejících updatů a pozdějc pořádali multiplayer s developerama. To se odehrávalo 2x tejdně ve středu a v pátek, kde hráči mohli osobně rozšrotovat třeba Nobbyho, nebo Shanea...

Stainless ustanovili pravidelný vysílaní i tenhle rok zaměřený na Max Damage, každej pátek v 17:00 - v Čechách to znamená 18:00.

Ukazujou novej obsah Carmageddon:Max Damage a odpovídaj na otázky chatu. Takže i vy se můžete stavit a katapulovat váš dotaz jejich směrem - slušně a v angličtine.

Tadyhleta záležitost poběží až do vydání Max Damage a pak pravděpodobně zase zmorfuje v pravidelný, multiplayerový klání s developerama.

Pokud Twitch nestihnete, uploadujou to na jejich Carmageddon youtube kanál, takže se můžete mrknout na záznam abyste o nic nepřišli.

Jeden twitch už proběch 17.6 a záznam je k dispozici zde:

 

Napsal CzechDeath
Přečteno 940x
Už je to nějákou dobu, kdy se tu objevilo něco novýho o naší nejoblibenější hře pro řidiče s narušenym chemickym balancem mozku. Od doby vydání Carmageddon:Reincarnation to už bylo dobrej půl rok. Půl rok plnej updatů a usilovný práce lidí z nerezu!
 
Stainless, po vydání CR, totiž neodbouchli šampaňský a neodkráčeli na párek, ale zasedli, rozrolovali kilometrovej hajzlpapír s bugama a začli mlátit do klávesnic, aby jejich milovanýmu výtvoru, pomohli konečně zařadit za tři a nabrat nějákou tu kinetickou energii.
Mezi těma drobnějšíma věcma sou teda asi nejzásadnější hlavně dva updaty.
 
První trefně nazvanej "Sexying it up" neboli "zatraktivňujeme (to)"
 
Stainless programátorům, hlavně pak Rosariovi, se totiž podařilo pří hledání příčin jednoho mrňavýho prevít-bugu odhalit, že ve skutečnosti z něj viděl jenom bradavici na čele a  celá monstrózní záležitost se ukrejvala pohřbená hluboko v kódu jejich custom enginu Beelzebub.
 
Zdroj: http://www.carmageddon.com/blog/2015s-graphical-gorgeousness-update
 
Ale ve zkratce se jednalo o celej renderer světla, kterej neustále rozhazoval gamu, a tak všechna grafika měla špatně hloubku světla a vypadala naprosto jinak, než to co grafici do hry sypali. Výsledkem byl potom odborně řečeno, tzv: vyblitej vobraz...
 
Po odstranění týhle hrůzy, se Carmageddon:Reincarnation a tim pádem i Carmageddon:Max Damage těší nejenom z fyzicky korektního světla, ale paradoxně i
mnohem lepšího výkonu.
 
Trailer zde: 
 
O kousek pozdějc, zhruba na Vánoce, vydali Stainless update, kterej nám nadělil dlouho očekávanou technologii pásů a možnost mít auta, který maj i víc kol, než jenom nudný čtyři.
 
Hlavním představitelem pásovejch mlýnků na chodce je, jak známo, Kingmerc. Pro Reincarnation, dostal ale nový jméno, protože manažeři z mercedesu už se třepali, jak Stainless pěkně zkasírujou, protože si dovolili použít "merc", ve jméně auta, který je mírně inspirovaný mercedesem. No jo už neni rok 1996. Tudíž my si teď užijeme válcování veřejnosti, Blitzkriegerem.
 
Ten, aby toho nebylo málo, nepřijel sám. V tom stejnym updatu se nám do Carmageddonu přihlásila taky Lady Scarllet a její nelítostná a pěkně mrštná smrt na kolech, jménem Shredlight.
 

 
Tim se dostávam ke Carmageddon:MaxDamage
Jak ho vlastně pochopit. Je to výsledek neutuchající práce vývojářů, který prostě chtěj, aby si mohli lidi zablbnout i na konzolích. A protože vývoj na konzole, I když "jenom" předělání existující hry, stoji peníze, jeden z investorů, kterej už Stainless podpořil, se otřás a vysypaly se z něj další miliony. Je to majitel domácí automobilky luxusních sporťáků TVR a tendle dobrotivec se menuje Les Edgar. Neznáte? Nevadí, na přejíždění chodců se nic nemění. Digitalní verzi jeho TVR sporťáku si budete moct vyzkoušet osobně, protože Stainless se mu odvděčili zařazením jeho persóny a vehyklu mezi řady závodníků Carmageddonu.
 
Proč teda změna jména? Carmageddon:Reincarnation, tak jak ho svět poznal v pre-alpha, beta a release verzi, si udělal špatnou nálepku u široký hráčský veřejnosti a to je škoda, zvlášť když, jak ste četli, vývojáři dál hru leštili a přidávali tunu věcí.
 
Zkráceně je to redux verze od Carmageddon:Reincarnation. Neboli to samý, ale lepší, větší, hezčí, funkčnější, ale eště to neni plnotučná, úplně nová hra.
 
 A tak došlo k rozhodnutí, že na konzole to odpálí pod novym jménem, aby případný zájemci netrpěli, dneska už převážně neoprávněnou neochotou se vůbec zajímat. A že je na co se těšt!
 
  • Další hluboký optimalizace zlepšující výkon.
  • Voda teď vypadá fantasticky a to hlavně pod hladinou.
  • Chodci vyfasovali lepší textury.
  • FOV kamery se dynamicky mění s rychlostí auta, takže lepší pocit rychlosti.
  • Auta se líp ovládaj a obecně dosahujou vyšších rychlostí.
  • Lepší textury celkově vyfasovaly i mapy, specielně pobřeží v dusty trials-
  • Každej závod má teď jinou denní dobu, jako to bylo v Carmageddon1 a 2.
  • Tráva teď porostla místa, kde byste trávu čekali. A kde ne, tam sou jiný detaily jako třeba odpadky, klacky, šutry a podobně.
  • Objevily se nový powerupy například splitting ray, kterej umožní řezat auta vejpůl.
  • Samozřejmě technologie půlení, kterou si fandové vydupali, taky bude fungovat jako v Carmageddon 2, kde auto přepůlíte třeba o roh domu.
  • Jako úplná novinka se taky představí přívěsy, takže táhnout za Eaglem karavan teď nebude problém. Ale hlavně táhnout za náklaďákem přívěs a tim využít tahač k tahání, to je nenahraditelná vychytávka.
  • Úplně nová lokace Carmageddon světa. Poušť s kaňonem, vojenskou základnou, havarovanym UFO  a MagNuChem vlakem.  Mysteriózní podzemní ruiny s mírnou příchutí Indiana Jonese a knih H.P.Lovecrafta. A nakonec vysoko v pouštních skalních útvarech položená malá aréna plná indijánskejch symbolů.
  • Tuhle novou pouštní nálož nám opepří chodci jako sou medvědi, dingo psi, ale třeba i mimozemšťani a vojáci. Nesmíme zapomenout taky na ty votravný cyklisty a na tlusťochy na specielnim vozítku pro tlusťochy.
  • Dokonce i normální vozejčkáři se dočkaj věčný slávy. Carmageddon nediskriminuje a je tím pádem jedna z mála her, která poukazuje na problematiku běžnýho života a následně teda i smrti vozejčkárů.
  • A nebyl by to Carmageddon kdybysme taky nevyfasovali nový vraždící stroje do naší sbírky. Hummerhead dokončil svůj Project-X, přijede vidlák Ed Hunter se svym Heavy Impalerem a truckerka Mother Trucker a její Rig O'Mortis, aby bylo za čim tahat cisterny. Dokonce i policie si na nás posvítí se svojí novou šílenou abominací zvanou Super Suppressor.
 
Trailer (starý datum - posunuli vydání): 
 

 
Určitě sem na něco zapomněl, protože je toho hromada.
 
Co ale tohle všechno znamená pro PC hráče?
 
Sám ó velký Nobby prohlásil, že všichni majitelé Carmageddon:Reincarnation dostanou Carmageddon:MaxDamage zdarma! 
 
Kvuli hodnocení na herních serverech a podobně to vydaj jako novej produkt, takže na steamu budete mít Carmageddon:Reincarnation a hned vedle
Carmageddon:MaxDamage a to bez jedinýho doteku peněženky.
 
Pravděpodobně vyjde pro PC pozdějc než pro konzole, protože PC nemusí mít slabošský berličky typu horší lody, hnusný textury a podobně a budem si tak moct užít CMD na plný kule, ale vo kousek pozdějc. Až bude info, dám vědět!
 

 
Tak abych to uzavřel, konzolový vydání je hlavní focus Stainless momentálně. Pokud předobjednáte, dostanete dvě bonusový káry: TezEagle a IronHawk. Ty budou mít každá eště bonusový přestříkání na maskáče, abyste mohli všechny ty pytle vnitřností na nožičkách přepadnout ze zálohy.
 
Dostanete ešte jako bonus digitální kopii Carmageddon komiksu, kterýmu mezitim narostla epizoda 7!  Zatim nejdelší epizoda ze všech. 
 
Dostala se ke mě ale bohužel informace, že knozolovej vydavatel Sold Out v tom udělal bordel a pre-order bonus se koná jenom v některejch případech, čimž myslim u některejch prodejců a snad se to týká jenom krabicovek? Takže bych si snad asi počkal. Až se to vyjasní vysvětlim a nebo skočte na Carmageddon.com a tam kontaktujte rovnou Stainless.
 
Takže nasakujte info a uvidíme za volantem! Lovu zdar!
 
CzechDeath
 
 
Napsal CzechDeath
Přečteno 963x

Carmageddon Reincarnation neodstartoval zrovna šťastně. Úspěch hry zhatila velmi špatná optimalizace, která dodnes způsobovala, že většina hráčů si Reincarnation nemohla zahrát, nebo nebyla spokojená s kvalitou hraní - ať už šlo o velmi dlouhé loadingy, nízké a nestabilní FPS, nebo problémy s pamětí. Naštěstí si autoři tyto chyby dobře uvědomovali a dnes tu tak máme první update hry, který je zaměřen právě na tento problém a autoři slibují zlepšení až o 30%.



Povedlo se tak vyřešit nemalé problémy s výkonem hry? Soudě podle reakcí hráčů rozhodně! Update přinesl nejen opravdu výrazný nárůst snímků za sekundu zejména na slabších sestavách, kde hráči hlásí rozdíl až 25FPS a více, ale hlavně řeší i stabilitu hry, takže Carmageddon teď běží mnohem plynuleji a stabilněji. Na mojí sestavě s Intel i3 3220, AMD Radeonem 7790 a 8GB RAM můžu tyto reakce jenom potvrdit. Stabilita se netýká jen singleplayeru, ale výrazně lépe by na tom měl být u multiplayer. Byla přidána i podpora více karet a ke hraní už nadále není potřeba aktualizace  KB2670838 vyžadující Service Pack 1 na Windows 7.

Spousty změn a oprav se samozřejmě dočkala i samotná hra, výčet všech změn najdete tady.


Vývojáři tak odvedli opravdu skvělou práci, která určitě měla přijít už při vydání hry a ušetřili by si tak spoustu negativních recenzí, ale buďme rádi, že k opravě došlo alespoň dodatečně. V komentářích pod článkem se můžete vyjádřit, nakolik pro vás byl nový update přínosný :) Budu se těšit u dalších novinek!

Napsal Satik64
Přečteno 946x

Včera vyšel nový patch k betě Carmageddonu Reincarnation opravující kritické chyby hry.

Pokud hrajete na Windows 7, je ke spuštění hry stále nutná tato aktualizace pro DirectX vyžadující nainstalovaný Service pack 1. Patch ale opravuje i další chyby, které způsobovaly pád hry při splash screenu. Kromě toho přináší opravu chyby v multiplayeru, pád hry při změně rozlišení, blikání stínů a pád hry způsobeném nepřítomností zvukové karty.

V aktuální verzi se stále upravuje obtížnost kariéry i poškození aut a mnoho věcí není finálních, jako rozmístění powerupů nebo hledání cest u AI.

Vývojáři se momentálně nejvíce zaměřují na zlepšení multiplayeru, aby mohli nabídnout bezproblémovou hru. Stále se ale pracuje na lepší optimalizaci a grafice, snadnějšímu ovládání replaye. Na řadu přijdou i opravy nebo přidání některých achievementů.

Napsal Satik64
Přečteno 904x
Anketa
BlueBoard.cz
Shoutboard
Komentáře

Odkazy
ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Zing.cz
FAR CRY 3! - NEJOBSÁHLEJŠÍ WEB (www.farcry3.cz)

Návštěvy
TOPlist



© 2011 - 2014 | Design, CSS: Satik64 a GreenMan | PHP: Satik64

Spalovač l-karnitin pro spalování tuků