Ahojte závoďáci!
Pokud máte zájem o multiplayer v Carmageddon:Reincarnation a pozdějc, až vyjde pro Steam, i Max Damage, určitě se nezapomeňte přidat do naší multiplayer steam grupy.
http://steamcommunity.com/groups/C_UN_T/
"Naší" protože tohle je mezinárodní groupa všech carmageddon hráčů který momentálně pravidelně hrajou MP.
Je to vaše nejlepši šance, jak si zahrát MP s náhodnejma lidma. Hráči už nebo eště carmageddon neznaj takže většinou je těžký jenom zasednout, nahodit hru a skočit do mulťáku.
Proto sme se my fandové dohodli, že si uděláme grupu, kde se pravidelně zcukneme a dáme si digitálně přesdržku. Většina lidí tam sme evropani, takže se nestává, že když čech chce zapařit, tak všichni chrápou, nebo sou v továrně, ale sme tam povětšinou časově synchronní.
A jak takovej Carmageddon:Reincarnation MP vůbec vypadá?
Třeba takhle:
...a nebo takhle:
Detaily o časech vám sdělí v chatroomu groupy - anglicky.
Tak se držte a třeba jednou spolu zkřížíme... nárazníky?
Zdravíčko!
Takže tradiční Twitch vysílaní živě se nám vrátilo. Jak tomu bylo minulej rok. Stainless vysílali živě na Twitch serveru každou středu od pěti, čili v Čechách od šesti. Nejdřív ukázky z nadcházejících updatů a pozdějc pořádali multiplayer s developerama. To se odehrávalo 2x tejdně ve středu a v pátek, kde hráči mohli osobně rozšrotovat třeba Nobbyho, nebo Shanea...
Stainless ustanovili pravidelný vysílaní i tenhle rok zaměřený na Max Damage, každej pátek v 17:00 - v Čechách to znamená 18:00.
Ukazujou novej obsah Carmageddon:Max Damage a odpovídaj na otázky chatu. Takže i vy se můžete stavit a katapulovat váš dotaz jejich směrem - slušně a v angličtine.
Tadyhleta záležitost poběží až do vydání Max Damage a pak pravděpodobně zase zmorfuje v pravidelný, multiplayerový klání s developerama.
Pokud Twitch nestihnete, uploadujou to na jejich Carmageddon youtube kanál, takže se můžete mrknout na záznam abyste o nic nepřišli.
Jeden twitch už proběch 17.6 a záznam je k dispozici zde:
Carmageddon Reincarnation neodstartoval zrovna šťastně. Úspěch hry zhatila velmi špatná optimalizace, která dodnes způsobovala, že většina hráčů si Reincarnation nemohla zahrát, nebo nebyla spokojená s kvalitou hraní - ať už šlo o velmi dlouhé loadingy, nízké a nestabilní FPS, nebo problémy s pamětí. Naštěstí si autoři tyto chyby dobře uvědomovali a dnes tu tak máme první update hry, který je zaměřen právě na tento problém a autoři slibují zlepšení až o 30%.
Povedlo se tak vyřešit nemalé problémy s výkonem hry? Soudě podle reakcí hráčů rozhodně! Update přinesl nejen opravdu výrazný nárůst snímků za sekundu zejména na slabších sestavách, kde hráči hlásí rozdíl až 25FPS a více, ale hlavně řeší i stabilitu hry, takže Carmageddon teď běží mnohem plynuleji a stabilněji. Na mojí sestavě s Intel i3 3220, AMD Radeonem 7790 a 8GB RAM můžu tyto reakce jenom potvrdit. Stabilita se netýká jen singleplayeru, ale výrazně lépe by na tom měl být u multiplayer. Byla přidána i podpora více karet a ke hraní už nadále není potřeba aktualizace KB2670838 vyžadující Service Pack 1 na Windows 7.
Spousty změn a oprav se samozřejmě dočkala i samotná hra, výčet všech změn najdete tady.
Vývojáři tak odvedli opravdu skvělou práci, která určitě měla přijít už při vydání hry a ušetřili by si tak spoustu negativních recenzí, ale buďme rádi, že k opravě došlo alespoň dodatečně. V komentářích pod článkem se můžete vyjádřit, nakolik pro vás byl nový update přínosný :) Budu se těšit u dalších novinek!
Včera vyšel nový patch k betě Carmageddonu Reincarnation opravující kritické chyby hry.
Pokud hrajete na Windows 7, je ke spuštění hry stále nutná tato aktualizace pro DirectX vyžadující nainstalovaný Service pack 1. Patch ale opravuje i další chyby, které způsobovaly pád hry při splash screenu. Kromě toho přináší opravu chyby v multiplayeru, pád hry při změně rozlišení, blikání stínů a pád hry způsobeném nepřítomností zvukové karty.
V aktuální verzi se stále upravuje obtížnost kariéry i poškození aut a mnoho věcí není finálních, jako rozmístění powerupů nebo hledání cest u AI.
Vývojáři se momentálně nejvíce zaměřují na zlepšení multiplayeru, aby mohli nabídnout bezproblémovou hru. Stále se ale pracuje na lepší optimalizaci a grafice, snadnějšímu ovládání replaye. Na řadu přijdou i opravy nebo přidání některých achievementů.
ZacharyBof napsal: http://gmslots4.com/ |
Rhettsar napsal: http://vulcanplatinum.ru/ |
Patrickken napsal: Yandex https://distver.ru/ посмотреть на форуме y... |